Bad & Douche accessoires

Bij Drogisterij.nl kun je verschillende bad- en doucheaccessoires vinden die je bad- en doucheroutine kunnen verbeteren.

Konjac spons black bamboo Benecos

Prijs € 8,65

Door dagelijks gebruik te maken van deze spons ben je niet alleen verzekerd van een perfect gereinigde huid, maar stimuleer je ook de bloedcirculatie, voor een stralende teint!

Accessoires voor in de badkamer

Badspons of badborstel

Een zachte badspons of een borstel kan helpen bij het reinigen en scrubben van je huid tijdens het baden. Er zijn ook exfoliërende sponzen verkrijgbaar die dode huidcellen kunnen verwijderen.

Zeephouder of zeepdispenser

Een zeephouder of dispenser helpt je om je zeep of douchegel netjes en handig binnen handbereik te houden tijdens het douchen of baden.

Toilettas

Een toilettas is handig om je persoonlijke verzorgingsproducten georganiseerd te houden, zowel thuis als onderweg. Het beschermt je producten ook tegen lekken en morsen.

Scrubhandschoen

Deze accessoires kunnen helpen bij het exfoliëren van je huid, waardoor dode huidcellen worden verwijderd en je huid glad en zacht blijft.

Rugborstel

Een rugborstel met een lange steel kan helpen bij het bereiken van moeilijk bereikbare delen van je rug tijdens het douchen.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van bad- en doucheaccessoires die je bij Drogisterij.nl kunt vinden. Afhankelijk van je behoeften en voorkeuren, kun je de accessoires kiezen die het beste bij jouw dagelijkse verzorgingsroutine passen.